Darmowa dostawa już od 99 zł 🌹
Darmowa dostawa już od 99 zł 🌹

Regulamin sklepu

Informacje ogólne

  • Właściciel strony
    Właścicielem strony jest Royal Business Partners Sp. z o.o. wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
    • KRS: 0000889866,
    • NIP: 6423228736,
    • REGON: 388439465,
    • adres e-mail: kontakt@royalroses.pl
  • Kontakt
    Kontakt ze sprzedawcą jest możliwy za pomocą
    e-maila: kontakt@royalroses.pl 
    telefon: 535 959 107
    listownie: 80 – 180 Gdańsk, ul. Kazimierza Wielkiego 73/9
  • Prawa autorskie 
    Treści zawarte na stronie internetowej i znak towarowy Royal Roses objęte są ochroną Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Produkty

  • Ceny produktów są cenami brutto i są zwolnienie z VAT.
  • Produkty objęte gwarancją 30 dniowej satysfakcji mogą zostać zwrócone w ciągu 30 dni.
  • Balony z helem oraz wieczne róże ze względu na specyfikę produktu nie podlegają zwrotom, gdyż należą do kategorii produktów o krótkim terminie użycia
  • Kartki z dedykacją nie podlegają zwrotowi ze wglądu na przygotowanie spersonalizowanego tekstu
  • W przypadku braku produktu Sprzedawca zwraca środki Kupującemu w ciągu 10 dni roboczych.

Wieczne róże

Wieczne róże to naturalne róże, które zostały podane procesowi konserwacji. W związku z tym każdy flower box  jest wykonywane indywidualnie na zamówienie Klienta i nie podlegają zwrotowi zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

Wieczne róże do samodzielnej aranżacji nie podlegają zwrotowi ze względu na przydatność użycia. 

Powodem braku możliwości zwrotu jest brak możliwość wykorzystania ponownie wiecznych róż po ich ułożeniu w Flower Boxie. 

Wieczna róża oznacza główkę róży bez łodygi.

Liczba wiecznych róż w Royal Flower Box może się różnić względem liczby w opisie lub na zdjęciu ze względu na różną wielkość róż, co jest spowodowane tym, że jest to produkt żywy. 

Kolor róż na zdjęciu może odbiegać od otrzymanego co jest spowodowane tym, że jest róże to naturalne kwiaty. 

Wieczne róże są objęte roczną gwarancją. Gwarancja nie przysługuje w przypadku jeżeli:

  • róże są narażone na słońce
  • róże posiadały kontakt z wodą
  • róże zostały uszkodzone fizycznie

Płatność

Płatności za zamówienie dokonywane są przez Przelewy24, PayU, przelew tradycyjny i płatność za pobraniem. Termin zapłaty w przypadku przedpłaty wynosi 2 dni. Po tym terminie i braku zaksięgowanych środków zamówienie zostanie anulowane. W przypadku dalszej chęci zakupu towaru należy złożyć zamówienie ponownie.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

Dostawa

  • Kupujący musi podać wymagane dane adresowe przy zakupie, w celu realizacji wysyłki.
  • W przypadku przedpłaty towar jest wysłany dopiero po zaksięgowaniu środków.
  • Sprzedawca może anulować realizację zamówienia w przeciągu 24h od jego złożenia, bez podawania przyczyny. 
  • Towar jest wysłany w ciągu 48h jeżeli zamówienie zostanie opłacone do godziny 12.00 dnia poprzedzającego
  • Towar może zostać wysłany na preferowany konkretny dzień – nie jest to gwarantowany termin dostawy 
  • Towar dostarczany w weekend do Paczkomatu InPost jest objęty dodatkową opłatą i należy zaznaczyć opcję przy dodawaniu towaru do koszyka. W przypadku nie zaznaczenia dodatkowej opcji wysyłki w weekend przesyłka zostanie wysłana w poniedziałek i w tym przypadku Sprzedający zwróci dodatkową opłatę po otrzymaniu maila od Kupującego
  • Aktualne ceny dostawy są podane przy realizacji zamówienia
  • Transport jest realizowany przez zewnętrzne firmy kurierskie w związku z tym sklep Royal Roses nie ponosi odpowiedzialności za jakość i terminowość transportu 

Reklamacja

  • Reklamacje jest możliwa w poniższych przypadkach gdy:

    • Produkt będzie uszkodzony
    • Paczka nie zostanie doręczona
    • Paczka podczas transportu zostanie uszkodzona – należy spisać protokół uszkodzenia paczki z kurierem
    • Zostanie wysłany zły towar

    Kupujący powinien zgłosić reklamacje wraz z zdjęciami uszkodzonego towaru w ciągu 24h od otrzymania przesyłki na adres mailowy: kontakt@royalroses.pl Sprzedający ma 10 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu otrzymania towaru. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zobligowany jest do zwrotu środków w ciągu 10 dni roboczych.

    Reklamacja balonów  z helem ze względu na specyfikę produktu i jego krótki czas użytku – możliwa jest w dniu dostarczenie przez kuriera. W przypadku odebrania paczki w późniejszym terminie z winy kupującego balony nie podlegają reklamacji. 

    W przypadku reklamacji wiecznych róż Kupujący na swój koszt musi odesłać róże do Sprzedającego. Sprzedający w przypadku uznania reklamacji zwraca koszty przesyłki na podstawie otrzymanego paragonu lub faktury. W przypadku odrzucenia reklamacji Kupujący musi pokryć koszty odesłania produktu.

Zwrot i gwarancja satysfakcji

  • Kupujący może odstąpić od zakupu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od produktów objętych gwarancją satysfakcji, a z pozostałych w ciągu 14 dni. Towary niepodlegający odstąpieniu ze względu na termin przydatności to:

    • Balony z helem
    • Wieczne róże
    • Liścik z dedykacją

    Kupującemu jest zwracana kwota zamówienia pomniejszona o koszt transportu i opakowania wraz z zabezpieczeniem towaru w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania towaru. 

    Kupujący zwraca produkt na swój koszt.

    Zwracany towar musi być w stanie nowym, nienaruszonym bez śladów użytkowania.

    Kupujący powinien zgłosić odstąpienie od umowy mailowo na adres mailowy: kontakt@royalroses.pl w ciągu 14 dni oraz dostarczyć produkt do siedziby sprzedającego w ciągu 14 dni od przesłania odstąpienia.

Inne

  • Sklep Royal Roses nie ponosi odpowiedzialności prawnej za sytuacje, które mogą powstać w wyniku naszego błędu.

    Aktualny regulamin bramki płatniczej Paynow dostępny pod linkiem.